דרעי: "רשימת ש"ס תרכיב דמויות חדשות"

    דוד לזר 5 Comment on דרעי: "רשימת ש"ס תרכיב דמויות חדשות"
    7:11
    16.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים שנפלו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב ראש מפלגת ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי, אמר הערב (מוצאי שבת) בראיון לחדשות 10 כי  ש"ס אינה מחויבת לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו גם ביום שאחרי הבחירות.

    "אין לנו שום מחויבות, אבל אני לא שייך לקואליציה 'רק לא נתניהו', אם נתניהו ילך על מה שאנחנו מאמינים בו, נלך אתו. סירבתי להצעות מימין ומשמאל".

    דרעי לא הסכים לענות לשאלה במי הוא יתמוך אם יצטרך לבחור בין נתניהו ליו"ר העבודה, יצחק הרצוג. "אני אומר גם עכשיו שהרצוג הוא מועמד ראוי. אני לא יודע, אין לי תשובה. אני צריך לראות מי מרכיב את הממשלה הבאה", אמר יושב ראש ש"ס.

    במהלך הריאיון התייחס דרעי גם לממשלה הנוכחית ואמרה כי היא קמה בחטא וש"ס עמדה במטרה שהציבה לעצמה – להפיל את הממשלה. "אני למדתי מהקואליציה הזו דבר אחד – כל אחד דואג למגזר שלו", הוא אמר והאשים את שר הכלכלה נפתלי בנט בכך שהוא דאג במהלך כהונתו רק למגזר המתנחלים.

    בראיון אמר דרעי כי יהיו דמויות חדשות ברשימת ש"ס לכנסת הבאה, וזאת למרות הצהרתו בשבועות האחרונים שלא להדיח חברי כנסת מכהנים, על ישי אמר: "אלי ישי יהיה שר בכיר בעזרת השם, אני משוכנע ובטוח שאלי ישי יהיה ברשימה, ש"ס מאוחדת ואין פילוגים".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אחלה, אריה, אחלה, הכי טוב שתעיף לכל הרוחות את ישי שחושב שהוא הבעל הבית על ש"ס. אני לא מבין אותו, בשביל הכיסא שהוא חושב שמגיע לו כולם צריכים לסבול????

    2. 4

      דרעי- די להטמין את הראש בחול "אני משוכנע…"- בתור היו"ר מצופה ממך לקצת יותר ממשוכנע…..
      ש"ס מאוחדת ואין פילוגים… נו נו, מעניין איפה אתה חי…. למה הציבור לא רואה את אותה אחדות……

    3. 2

      אין על אלי יש והכי טוב שאריה יעוף ברור שכלפי חוץ הוא עושה משחקים שיכניס את אלי וכו אבל תכלס בשטח הוא מאוד "רוצה" להכניס את אלי ישי אז שיעוף ויפנה תמקום לאלי הענקק

    4. 1

      אריה דרעי, אנו גאים כך ומחזקים אותך!!